mlkezdmr Merhabalar ilk doğdugunda doktor önerisiyle hip marka mama kullanmaya başladım çocugum 41 günlük henüz 3750 gr kilosu fazla bi artış olmuyor aceba mama kilo aldırmıyor olabilirmi önerilerinize ihtiyacım var
dilara_0 mlkezdmr evolvia dışında bütün mamaları denemiş birisi olarak en iyisi sma optipro diyebilirim. Süreç çok zorlu diyebilirim deneme yanılma açısından. İnşallah işe yarar 💖
krcqzm Golden goat kullanıyorum ben bizde de kilo kaybı oldu toparladık şükür bu mamayı deneyebilirsin ne balgam ne kakada sıkıntı olmadı çok şükür memnunum.
elizz_momm mlkezdmr aptamil fazla gaz yapıyor ben ilk bir kaç gün denedim bebek gazdan çatladı ağladı sürekli hipe geçtik aşırı memnunum hem organik hem keçi sütü besleyiciliği daha fazla hem de gaz yapmadı en önemlisi şuan 4 aylık olucaz kilo alımı da güzel ilerliyor severek de içiyor
mrymfba Ben golden goat kullandım kilo alımı çok iyiydi ancak dozu arttırınca kabızlık ve gaz yaptı yaptı. Yani ben mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum bugün hipp combiotic e geçtik bakalım ne olacak
Bebikoluhayatim mlkezdmr hippi bilmiyorum ama Aptamil çokta yararlı değil , Sma Optipro almanızı tavsiye ederim kilo alımına da katkı sağlıyor doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 13 aylık.
eceonon Valla mama konuaında herkes farklı konuşuyor biri aptamil içeriği kötü diyor biri hipp. Evolvia denedik sevmedi bebek, aptamil prosyneo kullanıoruz. Kilo alımına katkısı iyi ama gaz yapıyo olabilir
simesra Evolvia kesinlikle deneyin kilo aldırıyor bunu ilk kızımda da anlamıştım şimdi 2. Kızımda da kullanıyorum kesinlikle kilo aldırıyor çok toparlar
bebeklerrr mlkezdmr kaç cc içiyor az veriyor olabilirsiniz 60 -90 cc aralığında verebilirsiniz hipp iyi bi mama .
mlkezdmr bebeklerrr 35 gün 30-40 cc den fazlasını içmiyordu içiremiyordum şuan 4–5 gündür 60 cc içiyor