Bebeğim baştan beri çok zor bi bebekti hem kolik hem ağlak huzursuz. Her yolu denedik uyutmak için ayakta sallıyorduk artık onu da istemiyor battaniyesinde sallıyorduk onu da istemiyor. Uykuya geçincede kucağımda olmak istiyor yatağa koyduğum an uyanıyor şuan 7 aylık. Öyle uyku eğitimi falan verebileceğim bir bebekte değil çok öfkeli onada cesaretim yok. Çok sıkışık hissediyorum napıcam bilmiyorum.