Kızlar bn iki cocugumda cinsiyet partisi balonu vs yapmadım bu üçüncü hamileligim bunda çok istedim şu boya ile yapılan varya gözlerini kapatıyorlar falan onu yapalım dedm esime başka birileri daha olmask gerekio diye vazgectik zaten doktorda cinsiyeti yanılma olabilir filan deyince cinsiyet videosu yine kaldı ama ben hatıra kalsın diye boya alip öbür cocuklarima ellerine sürüp birde beyaz bir bebek zibini alip ona boyama yaptirmayi istiyorum guzel olurmu sizce aslnda onlarla haturamiz olur diye dusundm ama doktor buyuk ihtiyamlle kız dedi cinsiyeti ama kesinleşince böyle yapsam olurmu sizce yada daha farklı fikir verebilecekler varmı başka çocukta istemiyorum zaten bu son olacak yani o boyalari nerden bulabilirim güzel fikirler varsa alabilirim