btlbge Atak haftası hesaplanırken 40 hafta dolmuş hafta gibi mi yoksa doğum haftanızı mı hesaplayalım
aysebb btlbge 40 hafta dolmuş gibi hesaplanıyor diye biliyorum öyle diyorlar öyle yazıyor araştırıncada