Kızlar bişey sormak istiyorum
Kızıma suluk almıştım içinden küçük poşette bişi çıktı nem alıcı gibi , kızım bunu açıp dökmüş içinde naftalin değil nane gibi çay gibi bişi var
Ben kızımı hemen doktora götürdüm takip et duruma göre geri getir şuanlık bişeyi yok belki de yemedi poşeti yırttı dedi görseli buraya atıcam bi bakar mısınız
Şuanlık herhangi bir sorun olmadı 1.5 saat oldu
Nasıl uzandı nasıl alıp açtı bilmiyorum saniyelik arkamı dönmemle oldu herşey evde herşwyi ona göre ayarlamıştık her yerde kilit vs var böyle şeylerden korktuğum için ekstra dikkat ediyodum o kadar kötü bi gün geçiriyorum ki