Otribebe nin uçlarını yıkayıp kullanıyorum ben tekrardan. O şekilde daha uzun süre gidiyor. Bi de e bebek in kendi markasının uçlarından aldım. O daha uygun fiyatlı. Onun süngerlerini otribebe ye takıyorum. Süngerleri yıpranmıyor uzun bir süre gidiyor