Merhaba kizlar, kizim 3 aylik olmak uzere ama bu son 1 haftadir cildi asiri kuru. Kafasinda bilemkonak degil boyle sanki denizden cikip yaninca cildimiz soyulur ya o sekilde pullanmalar var yuzunde de keza oyle. Surekli nemlendiriyorum ama yine ayni. Doktor 3 aydan sonra gecmezse alerji testi yapalim dedi. Bu ara saclari da dokuluyor ilk cocugum o yuzden cok tecrubesizim. Tavsiyesi olanlar var mi?