Elaras17 9 aylık ikizlerim var. Ve son 2-3 haftadır benimleyken fazla eğlenmiyorlar. Babannelerine çok düşkün olmaya başladılar. Sevsinler düşkün olsunlar tabi babaanneleri sonuçta ama benim kucağımda durmayıp babannelerinin kucağını istiyorlar bende agliyorlar ona gidince gülüyorlar sarılmaya öpmeye filan çalışıyorlar. Başka kimseye yapmıyorlar öyle sadece babannelerine yapıyorlar. Babanneleri gelince hemen eller hareketlenip onun kucağını istiyorlar alınca da gülücükler sarılmaya çalışmalar filan ama bana yapmıyorlar öyle. 6 ay boyunca ben çok zorlanıyorum diye kayinvalidem bizimle kaldı sonra gitti kendi evine 3 aydır bebeklerimle baş başayım böyle bir durum yoktu hemen hemen 1 aydır bebeklerim böyle birşey yapmaya başladı. Mesela en ufak örneği kayinvalidem bebeklerimden birine seslenince hemen gülücük atıyorlar ama ben seslenince hiç takmıyorlar. Kafayı yiyicem neden böyle yapiyorlar anlayamıyorum. Var mı bir önerisi olan ?
Umutegem Elaras17 canim bizde 1 yasindayiz babasi gelince beni unutuyor resmen ksrni acikinca ancak mememe deyip geliyor. Biraz da 7 24 beraber oldugumux icin bebeklerle cok ilgilenen kisileri ozluyorlar ondandır skma canini duzelir
AryamH Elaras17 benimle de oynar oper guler ama annanesi gelince hemen ona atlar annem varken beni aramaz pek sadece acikinca gelir 😂 sizinki daha ileri sanirim bebekler alismis babanneye ama sizi anneleri olarak biliyorlardir biraz daha buyuyunca farkina varirlar 1 yasinda mesela
azzzra Elaras17 ayyy bizde ayni durumdayiz, bebegime ben seslendigimde umursamiyor, babasi ananesi seslenince hemen tepki veriyor donuyor gulumsuyor; biz cantada kekligiz ya onlar icin 😂😂 hep variz nasilsa; gececektir diye bekliyorum sabirla bende
Esramelis Esramelis ay yok canım anneleri sensin sonuçta bence ilgilerini çeken Başka birşey olabilir
Elaras17 Umutegem canım babasına yapsalar tamam ama babalarına da yapmıyorlar banada yapmıyorlar sadece babannelerine karşı yapıyorlar başka hiç kimseye yapmıyorlar. Bizi sevmiyorlar galiba diyorum artık
Umutegem Elaras17 yok yok oyle dusunme canim senin yaninda kaldiklari zamanlarda alismislar ondandir xamanla duzelir
ErenKusum Benim oğlum da anneme ve kayınvalideme uçarak gitmek istiyor, takma kafana 😊 sürekli bizimle oldukları için onlara o heyecanı vermiyoruz. Bu demek değildir ki bizi sevmiyorlar sadece özlüyorlar tanında olmayanları.
Elaras17 ErenKusum benim kucağımda ağlayıp babannesine gidince gülmesi öpmeye çalışması filan moralimi aşırı bozdu dün oturdum ağladım baya. 1 Ay filan gitmicem annenlere dedim eşime çünkü kızım ağlarken bende ve eşimde durmadı babannesini istiyordu bize gelmiyordu dün aşırı bozuldu moralim
Elaras17 AryamH Evet canım bizimki çok çok ileri resmen aşk yaşıyorlar ama benimle öyle değiller moralim çok bozuk