Daha çok küçük bence kolay alışabilir
Ben bunu 15. Ayda başarabilmiş biri olarak en kısa sürede yapın diye tavsiye ederim çünkü o zaman sallamaktan ne kol ne bacak kalmıştı bende😢
İlk zamanlar kolumda Biraz mayıştırıp yatağa koyuyordum sonradan sonraya biberonu ve emziğini verip yatağa koydum hep aynı odada yatak var oraya uzanıp bende buradayım iyi uykular diye diye alıştı
Siz bu dönemde mayıştıktan sonra yatağa bırakırsanız emzik veya uyku arkadaşıyla alışabilir ilk zaman daha uzun sürede uyusa da zamanla süre kısalıyor