kızlar belirtilerimiz
sürekli yediğiniz ağzına gelmesi şiddetli öksürecek şekilde
gaz sancısı
sürekli gegirme
sürekli yutkunma
ağız kokusu
çabuk acıkma
çabuk doyma
Şişkinlik
kaç doktor gezdik reflü diyor reflü ilaçları iyi gelmiyor iyileşme yok. Yarın bir doktora gideceğiz artık endoskopi isteyeceğim Sizce neden 3 aydır mahvolduk