elizliyos bana b12 hapını yazdı oğluma da sprey yazdı wellcare sprey bakalım kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu 20sinden sonra kontrole götürücem bakalım
İlk gittiğim doktor iğne yazmıştı içime sinmedi ama mecbur dedim sağlık ocağına da gittim riskli ve önermedikleri için tekrar başka doktora gittik sağolsun o doktordan Allah razı olsun ki ne diye iğne yazmışlar önce sprey kullanalım bi dedi daha çok küçük diye bende de düşüktü zaten doktor da benden kaynaklı olduğunu söyleyince bide çok gıda yemiyordu zar zor veriyorduk birazda besin almadığı için diye düşünüyorum tabi ama dediğim gibi 20sini iple çekiyorum