balkizim1 Ya benimki çok zor hem çok yer kaplıyor. Söyle güzel şık var mı önerebileceğiniz. Link veya fotoğraf atabilir misiniz beğendiğiniz kullanışlı
nilikonunannesii balkizim1 benimki o kadar yer kaplıyor ki bıktım direkt çöpe atasım geliyor hiçbir yere sığdıramıyorum. Bende burada bekleyeyim kullanışlı bir şey görürsem alayım bende 😊
nilikonunannesii momas aa bak onlar gerçekten kullanışlı ben de alayım dolap içi kullanmak istiyorum bende zaten dışarda koyacağım yer çok sınırlı mutfağım çok küçük.
momas balkizim1 Bu canım üstüne de yazı aldım tuz karabiber falan ben seviyorum kullanışlı Bu da dolabımda duruşu
Kuzeymomss Sonsuz18 Bende bunun 12lisini kullanıyorum, gerçekten kullanışlı. Elinin altında oluşu ve fazla yer kaplamaması çok iyi bence
Sonsuz18 Kuzeymomss Evet 12′li de oluyor Ben çok daha rahat kullanmadığım için bana 6′lı gitti çok yer kaplamıyor isterseniz monte edebiliyorsunuz mesela herkeste olan bir model ama ben beğeniyorum Çok da şık duruyor beyazı bulmak sıkıntıydı ama bir şekilde buldum😃
selambengeldim balkizim1 Ben bunlardan kullanıyorum tezgahım çok küçük yer kaplamıyor 4 sene oldu kullanalı paslanma da olmadı
BordoHuniliAnne balkizim1 annem bunu kullanıyor benim çok hoşuma gidiyor, benimki biraz eskiyice bunun 20 bölmeli olanını almayı planlıyorum.