Merhabalar 6aylik kızım var biberon görünce ağzını kapatıp açmıyor.mama değiştirdim tadına bile bakmıyor.oncesinde gün içinde içiyordu 2 3 kez şimdi asla iciremiyorun.sutum de yetersiz ki huzursuz da oluyor. Ek gıdaya da pek istekli değil.biberona nasıl geri dondurecem fikri tecrübesi olan var mi