hazale966 yani evet globber daha mantıklı 1 yaştan itibaren gittiğimiz heryerde kullandık bebek arabasını hiç kullanmadık diyebilirim sonrasında da 2,5 yaşına doğru kendisi kullanmaya başladı bel kemerini takmıyorum kendisi kullanmayı iyice pekiştirdi açık havada istediği gibi kullanıyor çokta mutlu halinden:) biraz daha büyümesini bekliyorum sonrasında da denge bisikleti olarak kullanacak