Caaanım kızlar merhaba,
Bebeğim 4 aylık doktor kilo gelişimini yeterli bulmadı mama vermek istiyorum ancak bebek biberon tutmuyor kaşıkla vermeye çalışıyorum 10 ml anca içiyor o 10 ml yarısı da yakasında zaten ağzından çıkarıyor. Kv ile aynı evde yaşıyoruz bir süredir o bana bırakın çocuğu gidin bir kahve için diyor ama tuvalete bile zor gidiyorum bensiz durmuyor mememden başka bir şey istemiyor hastaneye gitmem gerekiyor uyutup gitsem İstanbul trafiği işim ne kadar sürecek kim bilir gidemiyorum hem biberon tutmadığı için hem de kimsede 15 dk dan fazla durmadığı için delirmek üzereyim 😭