esmailayda Bana çok erken geldi. Bebeğin yemeklere atılmasının ek gıdaya başlamak için en önemli kriterlerden biri olduğunu düşünmüyorum. Bağırsakları henüz ek gıda sürecine hazır olmayabilir. Süt alerjisi, yetersiz kilo alımı gibi bir durum varsa genellikle ek gıdaya erken başlanılması öneriliyor ki onda da bu kadar erken olur mu bilemiyorum.Takipli doktorunuza danışın. Bu kadar acele ederseniz çok ciddi kabızlık sorunları yaşayabilirsiniz, herşey vaktinde güzel. Biz erken başlamıştık kilo alımı az olduğu için ama 5,5 aylıktı erken dediğim. Sevgiler🌼