Kızlar 2 aylık bebeğim var. Son zamanlarda bebeğimin hırıltısı arttı. Özellikle emzirdikten sonra balgam oluyor ve hırlıyor. Etrafımdakiler süt balgamı diyorlar. Ama beni çok rahatsız ediyor sanki balgam bendeymiş gibi. Çok da rahat çıkartamıyor balgamını. Balgamını nasıl kolay çıkartabilirim başına gelen var mıdır?