Beneğim 2 ay 11 günlük 50 günlükken 3 saate 90 cc mama içmeye başladı
Birkaç gündür doymadığını anladım 120 cc çıkardıM
3 saatte 120 cc veriyorum fakat bebeğim 2 saatte bir acıkıyor ama ya da 1,5 saatten
Ya sadece mama verdiğim için Mamayı hazmettiğini henüz düşünmüyorum ve 3 saate kadar oyalıyorum Yoksa kusuyor
Mamayı arttırmalı mıyım sizce Bu durumu yaşayan var mı
Bebeğim sadece mamayla besleniyor
Aptamil kullanıyorum onu sevdiği için sma kullandım onu kustu sevmedi
Ama tokk tutmuyor olabilir mi doyduğunu anlıyorum bez sayımız gayet güzel dolu dolu çişini yapıyor