Fikk Kızlar doğum yapalı 3.5 ay oluyor hala dönemim gelmedi ama aklımı kurcalayan şey ara ara lekelenmem olması 40 ım dolunca spiral taktırmıştım ondan kaynaklı mı lekelenme regl ağrısı gibi ağrılarım da oluyor ama tamamen kanama gelmiyor hiç 😕