Sif01_a Kizlar kızıma asrtonot mont aldım LCW çok ince gibi geldi sizce hangisi daha kullanışlı olur kızım 2 yaşında büyük aldım kışında giysin
Mnli Sif01_a 2 yaş için normal mont bence ve karlı havalarda giydirmek için kar pantolonu aldığınız astronot mont çok ince ise yağmurluk olabilir mi
Lolik Sif01_a 2 yaş için normal mont daha kullanışlı , hareketi engellediği için astronotu giymek bile istemiyorlar
Meri-Mel Sif01_a 2 yaş için normal mont tercih ederseniz ,çok hareketli oluyorlar rahat edemez astronot ile
Minigim38 Sif01_a normal mont daha kullanışlı hemde uzun süreli giyer ama astronot mont da rahat edemiyor doğru düzgün yürüyemiyor hareket edemiyor
Meri-Mel Sif01_a Solda üst üste üç çizgi var oradan resim yükle diyorsunuz resmi yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırıyorsunuz
Sif01_a Böyle bı astronot mont aldım ama ince baya karasız kaldım ayni yağmurluk gibi duruyor ücretinde biraz var hakketmiyor gibi ama hiç kullanmadım nasıl kullanışlılık onuda bilmiyorum
Mnli Sif01_a ben de bu sene kızıma lcwdan aldım ama bizimki böyle değil için baya kalın puf puf bu mevsimlik gibi gözüküyor resimden
Sif01_a Mnli bende bundan aldım biraz büyük aldım seneye giyer diye oda baya ince geldi mevsimlik duruyor bilemedimde gerimi iyade yapsam diye düşündum
Mnli Sif01_a nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama kışı sert bir yerse olmaz bu ben mesela kayserideyim şuan kar yağıyor hala kalın astronot giydiriyorum küçüğe büyüğü kar pantolonu ile yolladım bu sabah