naz2911 aa bende de doğumdan sonra çıktı. Göz doktoruna gittim kuruluk var sadece dedi suni gözyaşı verdi 6 ay kullan dedi. Başka hiçbişi yok ama sürekli rahatsız ve kızarıyo gözlerim kaşıntı da oluyo batma da çok ağlamışım da gözümde bi ağırlık var hissi de oluyo. Doğum yapalı 6 ay oldu geçmedi bi türlü 🥺