39 günlük bebeğim var göğüs ucum olmadığı için silikon ucla emziriyorum. Doğum yaptığımda emziremedim kilo kaybi ve sarılık oldu sonra silikon uc alınca kilosu düzene girdi şükür çünkü sütüm vardı ama ucunu tutamadigi için emziremiyodum. Eşim bu uca başından beri tepkili ama kilosu iyi gidiyo diye sesini çıkarmıyordu. Dün gaz oldu vazgeçin artık şu şeyden yaa diyo bana pardon ama dedim ucu almadan önce çektiğin eziyeti çocuğun kilo kaybini falan unuttun heralde dedim. Güzel de kilo aldi onu kimse konusmuyo ama gaz olunca hemen silikon uçtan biliyo dedim. Bide güzellikle söylese canım deneyelim bi bırakalım artık bunu falan dese neyse ters bi şekilde söylediği için bende tersledim. Ve canımı sıkan asıl şey bebeğim göğsümü almiyo ucu takınca emiyo nasıl yapicam bilmiyorum her gaz olduğunda benden bilicekler 😢 önerisi olan yazsin lütfen 😢