gunesumay05 Allah aşkına bu diş ne zaman çıkacak nasıl çıkacak. Çocuğum mahvoldu ne uyku var ne bişi sallanmadan uyuyan cocuğum şimdi sallayarak zar zor uyutuyorum. Uyanık oldupu her an mızırdıyor ağlıyor emzik biberon ısırıyor ama hep yan taraflarla. Yan taraf üst damağı şiş beyaz Yanakları hep sıcacık kafası sıcacık Asla yüzü gülmüyor ne yapacağım tetagile bütçem yetmiyor alamıyorum. 700 lira mamasını zor alıyorum calgel kullanıyorum fayda etmiyor diş kaşıyıcı ağzına sokmuyor soğuk meyve süzgeci yaramıyor istemiyor Soğuk mendil istemiyo meyve süzgecinde meyve istemiyo 5.5 aylık mahvolduk su içmeye bile fırsatım yok delireceğim
elizasya24 gunesumay05 bizde. 6 buçuk aylığız Bizdede diş sorunu var başı yanakları yanıyor huysuz el ağızda aşırı sinirli ben pırasa soğan veriyorum dayanamıcak duruma gelince calpol veriyorum doktorumuz çok ağrısı olursa verin demişti ama Bizdede gündüzleri sürekli uyku hali var Bende bunu anlamıyorum her saat başı uyumak istiyor iştah sıfır
gunesumay05 Uyanıyor uyumak için ağlıyor gözlerini kaşıyor Uyutayım diyoeum ona da ağlıyor yani ne kalkabiliyorum ne bişi dışarı çıkarıyıeum temiz hava yok anam oradw da durmuyor delirmek üzereyim çok çaresizim çok yetersizim psikolojim hiç iyi değil
05012025 Karanfil yağı yapıp sürün rahatlar biraz inşallah. 5 6 tane karanfilin üstüne üstünü geçecek kadar zeytinyağı koyun bi gece beklesin sonra o yağı damaklarına sürün.
gokkuss Bizimde 8 aylık aynı durumdayız ne yapıcam bilmiyorum kaç gün sürüyor acaba gerçekten uykusuzluktan bir hal olduk. Tetagil zaten işe yaramıyor calpol şurup verinve bir tık gece rahatlıyor yatarken verdim dün
gokkuss Merhaba biraz önce bi postta okudum tereyağ sürün demiş birisi birde onu denicem size de söyliyim dedim