Yani kızlar biraz utanıyorum ama bir kaç haftadır neden böylr bilemiyorum kızım 1 yaşında ve şu sıralar o emiyoken garip hiss ediyorum bu hissi emzirirken yaşamak iğrenç ama napiyim bilemiyorum emzirmeti durduruyorum ama bebek istiyo hiç yaşadlnızmı?