Kızlar zaten bilenler biliyor açmıştım post seğirmelerim vardı ve konuşma bozukluğu yaşıyorum öyle hissediyorum en azından kendim seğirmelerim adet dönemimde artıyor magnezyumla azaldı stres de tetikliyor azalmıştı ama 1 haftadır ayağımın yan tarafı çok seğiriyor durmadan diyebilirim ve dilimde de oluyor ablamı als den kaybettik psikolojik mi neyse araştırınca seğirmeyi karşıma als çıktı ve belirti yaşamaya başlarım neyse Emg için gittim bugün doktor baktı klinik muamele yaptı ayaklarında cukurluk var biraz dedi var mı ailede bilmiyorum dedim ama güçsüzlük falan yaşamıyorum dedim sonra dedi gerek duymuyorum çekmeye 20 tane iğne batırmaya gerek yok vücuduna zaten olsan bile tedavisi yok ki diyelim erken teşhis falan ama dedim ben kendımı psikolojik olarak rahatlatamiyorum ekstra blr durum olursa güçsüzlük falan gelirsin dedi anksiyeteden oluyordur dedi 🥺