mynameysli4 ay çok beğendim ben çok şık ve zarif, ince tek bantlı topuklular oluyor onla da güzel olur, hatta ben altına kırmızı topuklu tercih ederdim. Üstüne de suni kürk bir kuşa ceket 😍 veya öyle kürk gibi peluş örgü şallar oluyor adı ne bilmiyorum da kirpi gibi yünden ay çok güzel olur, benim tarzıma çok uygun çok beğendim