Selam kızlar, 1 yaşına 10 gün önce giren bir bebeğim var kiz.
Dün 1 yaş kontrolünde 72.5 cm boy ve 8800 kilosu olduğunu öğrendik, doktor biraz minyon gibi dedi.
Acaba nasıl sağlıklı bir şekilde kilo aldirabilirim? Çok mu düşük boy ve kilo orantisi deneyimli anneler?❤️