[silindi] 40 kişilik normal kremalı bir pastayı Aralık ayında 1500 TL ye yaptırdım. Sadece 40 kişilik olduğu için boyut olarak büyüktü ve ben süslemesiz dümdüz beyaz bir pasta yaptırdım, kendim pasta kurdanları oyuncak figürler ile süsledim. Şeker hamurundan iki küçük aslancik için çok pahalı bence, ya da ben küçük bi yerde yaşıyorum o yüzden bizim fiyat baya ucuzdu.