Arkadaşlar 6 buçuk aylık kızım var pazartesi gününden beri huysuzluk iştahsızlık var 120 cc mama içerdi 2 saat bir ek gıdaya karşıda istekliydi ama 30 60 cc arası içiyor ek gıdadan sıkılıyor iştahsız ve her saat başı uyumak istiyor gündüzleri kulaklarını çekiyor arada dişten şüpheleniyorum ama sürekli uyku hali olması normal mi gülüyor bizle oynuyo ateşide yok 36 hep eli hep ağzında sinirlilik var uykulu olması dişten kaynaklanabilir mi dün gece 1 de uyudu sabah 9da kendim kaldırdım normalde her sabah kendisi uyanır dı bizi uyandırırdı sesler çıkartarak örnek vereyim gündüz uykusuna 12 45 de yattı 13 16 da uyandı 120 cc mama yaptım 60 cc mama içti tekrar uyumak istedi 14 40 da tekrar uyuttum hastalık belirtisi yok ama uyuması beni şüphelendirdi