Rumeysa34 Bebeğim 50 günlük ve göbek fıtığı ne zaman geçiyor bu durumu atlatan annelerimiz varsa yardımcı olup bilgi verir misiniz acısı varmı göbeği ağrıyor mu anne olarak çok üzülüyorum
Ccansuu Rumeysa34 hiç ağrısı olmuyor diye biliyorum kızımda da vardı baya büyüdü çocuk cerrahisine götürdük 3. Aydan sonra düzelecek dedi gerçekten de öyle oldu bi anda kayboldu takip edin sürekli morarma sertlik olmadığı sürece düzeliyor bir süre sonra