Hamilelikle birlikte 2.5 senedir adet görmüyorum doğumdan sonra 3 aylık iğnelerle korunmaya başladım ama adetimi tamamen kesti geçen ay doktora gittim iğneyi kestik zylanda hapına geçtik kutu bitimine yakın olursun dedi ikinci kutuya geçtim hala bir şey yok adet olmadığım için aşırı bunalıma sıkıntıya girdim başka bir yolu yok mu bunun 3 seneye giricem çok az kaldı