Cerenyrt bebekler ilk doğduklarında 20 dk/yarım saatte bir çiş yaparmış, 6 aylık olunca bu saatte bire düşermiş. Kaka da sadece anne sütü alan bir bebekte kendisini rahatsız hissetmiyorsa 10 güne kadar normal sayılıyor. Benim kızım 4 aylık olacak nerdeyse, bazen günde 2 ama çoğunlukla 2 günde 1 yapıyor rahatsız olmuyor mutlu demek ki sorunu yok 😉 sıkmayın canınızı