NeclaLeylaCeydaOhnealaneala uykusuzanne__ benim oğlum da 8,5 aylıkken, kızımda 6- 6 buçuk aylıkken çıkardı 😉🤩
37nur37 metemom_ doktor normal 18. Aya kadar çıkmamasını normal karşılıyoruz dedi. İlk kızımda 6 aylıkken çıkmıştı dişi
metemom_ tamamdanolmuss baya kabarmış canım bence uzun sürmez geceleri nasıl bu ara ağlayarak uyanma var mi
notlu tamamdanolmuss bizimde aylarca böyleydi ama çıkmıyodu çizgi şeklinde kesik gördüğünüzde çıkmaya başlıyor
tamamdanolmuss metemom_ evet çok ağlıyor gündüz de çok huysuz kulağınu çekiştirip duruyor kafasını hayır yapar gibi sallıyor sağa sola sürekli. Salya zaten çok var her şeye saldırıyor dişlemek istiyor 😣 çok yoruldum ve çok üzülüyorum acı çekiyor diye
metemom_ tamamdanolmuss nurse Harveys in diş jeli var tavsiye ederim ben hem diş jeli hem de diş granülü kullandım çok şükür baya azaldı huzursuzluğu
metemom_ demir2606 canım birde dolapta sütün varsa çıkar buzlu şekilde tam çözülmeden meyve filesi ne koy o aşırı rahatlatıyor dişini onunla kasıyorlar
hazelvemeyra demir2606 5 ay 3 günlüktü ilk dişi çıktığında 😊 hiç anlamadım çıktığını ısırır gibi yaptı bide baktım ki elime sivri bişey batıyo baktım ki dişi patlamış 😃