elayf04 3 ay 10 günlük bebeğim var hem anne sütü hem mama olarak ilerliyorum. Öncelikle 1,5 saat aralığı çok kısa. Bir mamayı verdikten sonra üzerinden en az 3 saat geçmesi gerekiyor. Öbür türlü gereksiz kilo alımı ve çocuğa gereksiz midesine yükleme yapmış olursunuz, buda huzursuzluğa neden olabilir. Anne sütüyle besleniyor mu bilmiyorum ama bebekler sürekli aç oldukları için ağlamazlar. Bazen ten tene temas isterler, kendini güvende hissetmek isterler, bazen sadece annesinin kokusunu duymak bile isterler. Kucağınıza alın sevin, karın üstü egzersiz yaptırın, sırt üstü egzersiz yaptırın. Zeka kartları var dikkatini dağıtın, sürekli konuşun çünkü algıları bu aydan itibaren aşırı açık oluyor ve sürekli ilgi istiyorlar. Ben mesela sabah 9 da yarım saat emziriyorum ( tek meme, bir göğüsten hiç süt gelmiyor ) tek memeyle beslendiği için doymuyor. Üzerinden bi 15-20 dk geçmesini bekliyorum. Genelde sabahları süt verimim iyi oluyor takviye olarak 60-70cc veriyorum. Bir sonraki mamayı 12 den önce asla vermiyorum. İsterse hep meme veriyorum, memeyi istemediği durumda oyalıyorum bir şekilde o vakti geçiriyorum. 22:30 gibi uykuya geçiyor genelde. O sırada hiç emzirmeden 120cc veriyorum içiyor ve uyuyor zaten