gokyuzundekidinazor Ne diyeceğiz kızlar zaten genelde uyarısı ya kalmıyor şap şap öpüyorlar kucağımdan indirmeyi düşünmüyorum gerçi 18 aylık bebeği de Kucakta nasıl zapt edeceksem
uykusuzanne__ gokyuzundekidinazor gurbetteyim kimsem yok bayramda 🤣rahatım bir kaynım gil var orayada gidermiyiz bilmem 🤷♀️
Cihangiriinannesii gokyuzundekidinazor çokta küçük değilmiş ki aslında 🥲 Benim bebe 3 aylık doğduğundan beri herkese uyarımı da yapıyorum ama anlayan yok ki sonrasında lafımı da söylüyorum kavgami da ediyorum ama yine olan oluyor stres dolu bir bayram olacak 😬
tamamdanolmuss gokyuzundekidinazor öff dün yoldan geçen ilköğretim arkadaşımın annesi geldi pat diye elinden öptü sormadan etmeden daha sonra komşumuz öptü sonra da babamın yengesi öptü. Tip tip bakıyorum da anlamıyorlar gidiyorum önlerinde ellerini siliyorum yıkıyorum yok yine öpüyorlar
gokyuzundekidinazor Cihangiriinannesii ilk 5 ay eve kimseyi sokmadım 9. Aya kadar anneanne dede teyze hiç kimse öpmedi hatta bebem 3 aylıkken kayanana ile kapıştık hâlâ küsüz şükürler olsun😂 ben cok kılım bu konuda şuanda da yalap şalap öpülsün istemiyorum o kadar dangalak insanlar varki bayramda bi yere çıkasım gelmiyor
gokyuzundekidinazor tamamdanolmuss mal her yerde mall ben bi keresinde eşimin iş arkadaşına öpme dedim kolundan asıldım yine öptü ayyy duymadım demişti tetiklendim gene cocuğı çitileyerek sildim sonra yavrum 1 yaşına gelesiye kadar aşındıydı silinmekten
Pikapikapikacuuu gokyuzundekidinazor Hassas cildi var hemen kızarıyor diyerek öpmeyin lütfen diyordum ama yakınlara değil .Anneanne babaanne dedeler halalar teyzeler dayılar amcaları dışında.Onlara öpmeyin demedim hiç .Onlar da zaten dikkat eder hastalarsa yaklaşmazlar.Yani şimdi eşimin yeğenleri ya da benim yeğenlerim geliyor mesela onlara öpmeyin demem kuzenleri elbet sevmek isteyecekler.
gokyuzundekidinazor Pikapikapikacuuu ya normalde saydığınız yakın çevreye bende çok karışmadım 1 yaşından sonra hastane yada kalablık bir ortamdan gelmedikten sonra ama bayramda herkes herkesi öpüyor hastası griplisi aynı ortama girip cıkıyor ya biz bile taşıyıcı olabiliriz diye korkuyorum
Oykmmkrkn gokyuzundekidinazor Bu hastalık döneminde kimse önemsemiyor lakin çocuklarımızı öpmelerine ben de karşıyım çünkü başkasının çocuğunu öpmüyorum.
gokyuzundekidinazor Oykmmkrkn herkes kendi doğurduğunu öpsün bencede ondan sonra tersleyince bi cocuk sendemi var diyorlar aynen aşko bi cocuk bende var
zeyneple gokyuzundekidinazor iyi aklıma getirdin eşimi şimdiden uyarayım bayramda herkesin elini öptürmeye çalışır onlarda çocuğu öper.
birprens_birprenses gokyuzundekidinazor ilk bebeğim 3 aylıkken öpme sonrası enfeksiyon geçirdiği için kesinlikle öptürmüyorum yakın çevreme dahil ben ve babası hariç kimse öpmez biz grip falansak bizde öpmüyoruz o dönem şimdi 16 aylık yine devam edecek bu birde 3 aylık bebeğim var onu da kimseye öptürmüyorum küsen darilan gelmesin çok da mühim değil ben o süreci yaşarken kimse yanımda yoktu şimdide olmasalar olur
gokyuzundekidinazor birprens_birprenses cocuk hasta olunca günlerce uykusuz gece gündüz biz duruyoruz başında babası bile yatıyor alınan alınır gücenen gücenir küsen olursa da memnun olurum hiç kimsenin gönlü cocuğumuzun sağlığından önemli değil