Güzel annelerim belki birilerine faydam olur diye öneride bulunmak istedim. Hem uyguna hemde kaliteli kıyafet arayışında işeniz kesinlikle ‘Breeze’ markasına göz atmanızı öneririm. Hem çok kaliteli hemde kalitesine göre gayet uyguna ürünleri var ben aldıklarımdan aşırı memnunum. Ayrıca ürünlerinin arkasında da duruyorlar bu da ekstradan hoşuma gitti. Ve de sepette “ANNE10” hediye çekini uyguladığınızda ekstradan yüzde 10 indirim uygulanıyor baya uyguna denk geldi aldıklarım.Arayışta olan annelere önerimdir umarım faydam olur :)