Gzm__
Ablamlar gitmişti bi kaç ay önce. Fiyatı kime göre uygun kime göre pahalı tabi de artık uygun hiç bişey yok maalesef. İnstası var adı da “Rise’n Shine Bungalow”. Ben en son kış gelmeden sormuştum günlüğüne 8.000 demişlerdi. Siz bi arayın konuşun isterseniz. Aslında numarası da var ama maalesef numara paylaşmak yasak olduğu için paylaşamıyorum. Şimdiden iyi tatiller.