Sare_nuhaninannesi_05 Kızlar misafirim var beyti kebabı yapacağım bazı tariflerde içini çiğ bir şekilde yufkaya sarıyor bazı tariflerde pişirip sarıyorlar sizce nasıl yapmalıyım?
cokbilmismom Sare_nuhaninannesi_05 ben köftesini fırında önceden 10 15 dk pişirip yapmisitim daha güzel oluyor sanki. Kayınvalidem köfteyi pişirmenden soslu yufkaya sarmıştı yapmıştı daha böyle sulu sulu olmuştu yani hamur çok ıslaktı ben öyle sevmemiştim. Ben köfteleri pişirip tereyagi sürdüğüm yufkaya sarıyorum fırına atıp citir olana kadar pişiriyorum.
aysekaya_09 Sare_nuhaninannesi_05 yani ben öyle bi sıkıntı yaşamadım ama yinede emin olamadım dersen pişirp yap riske atma cnm
Mrcasl-1 Sare_nuhaninannesi_05 Ben önden pişirerek yapmıştm daha önce ama geçen gün arkadaşımda çiğden koyulmuş yedim hiç bir farkı yoktu çiğden yapabilirsiniz bence hem daha pratik 🌺
Sare_nuhaninannesi_05 Mrcasl-1 dün yaptım pişirerek koydum ben de güzel oldu bir kere de çiğden deneriz bir ara
Mtzzeynep Sare_nuhaninannesi_05 normal yufkaya mı lavaş yufkasına mı sarıyorsunuz? Bende yarın yapmayı düşünüyorum da.
[silindi] Sare_nuhaninannesi_05 geçen gün kayınvalidem çiğden yapmış yufkaya sarıp. Çok güzel pişmişti 👍🏼 çiğden koymak çok pratik olur şimdiden elinize sağlık
Sare_nuhaninannesi_05 [silindi] sağ ol canım Allah razı olsun Ben de pişirip koydum İlk yaptığım için ve iftara davet ettiğim için riske atmak istemedim çiğden de denerim