kucukprens3 yatağına hiçbir şekilde yatırmıyorum, yatıramıyorum hep bağrında bu 1
İkincisi 2 saatte bir uyanır gece acıktığında aranmaya başlıyor üzerimde hissediyorum zaten öğle uykusu vs hep bağrımda yani 😅
Yatağına alıştırmak için son trimester bitmesini bekliyorum
Bir dışarı çıkarsak arabasında geçiriyor uykusunu o kadar
Anne sütüyle besliyorum şuanlık sadece ilerleyen dönemde ne olur bilmem