eses123 Ateşimiz bir kaç gündür 38i geçiyor üşüttü diye düşündüm ama burun akıntısı öksürük yok 10 aylık neden olabilir
Tursununannesi eses123 bazen böyle olabiliyor. Hiçbir belirti ortaya çıkmadan ateş bitiyor kendi kendine.. neden oluyor ben de bilmiyorum diş değil ama bizim ki.
Dogacelik eses123 evet önden bir ateşle başlıyor. Sonra burun akıntısı yada öksürük. Hiçbiri olmadan ateş bitince döküntü de olabilir. Öyle olursa da altıncı hastalıktır.
Dogacelik eses123 bulaşıcı bir hastalık bebeklerde olabiliyor. Çok önemli değil. Kendi kendine geçiyor. Araştırırsınız siz de döküntü olursa.
sera03 ozlm0795 ne kadarlık bebeğiniz benimkinde de ilk ateş oldu şimdi burun akintisi hapsuruk huzursuzlugu da var😔