Kızlar oğlum 21 aylık oluyor ve aşırı utangaç. Ufak ufak kelimeleri var ama nadir söyler. Benim bir sokak üstümde yani 5dakikalık mesafede bir oyun evi var. Bugün orayla konuştum sabah 10 da bırakıp öglen 1 de almak için. Orada acaba konuşması gelişir bu utangaçlıgı aşar mı. Verip vermemekte kararsız kaldım. Yani çocuk oraya girince bir havası değişti yüzünde güller açtı. Sabahları genellikle hava serin olduğu için çıkamıyoruz ve devamlı ekran telefon istiyor. Vermek istemiyorum kıyameti koparıyor. Bende dışarı çıkarıyorum son çare bakmasın diye. Çocuk artık yani benden sıkılmış durumda evde yaptıgım aktivitelerle yetinmiyor artık. Bu durumda olan var mı bana bir akıl verin nolur. Birde fiyatı da aşırı uygun.