Kızım 19 aylık 5 gün önce bir anda emziği kestim ve asla zorlanmadı tepki vs göstermedi şu an tek sorunumuz uykuya 1 saatte geçmek:( Kızlar bu durumu yaşadınız mu uyku probleminiz düzeldi mi sonrasında. 9da uyuyordu normalde şimdi 8de yatağa geliyoruz 9 buçuk gibi anca uyuyor emzik vermemek için direniyorum. Yardımcı olursanız sevinirim