elayf04 bu aylarda fileyle küvette yıkamak daha mantıklı hem çocuk içi hem de size kolaylık olur. Çok hızlı hareket etmemeye gayret gösterebilirsiniz. Suyu çok hızlı dökmemeye çalışın sakince şarkılar söyleyerek yikayabilirsiniz. Evet banyonun kısa sürmesi gerekiyor ama üşüyecek diye de suyu hızlıca döküp çıkarmaya çalışmak bebeği korkutabilir. Benim kızım da öyleydi ben de hızlıca çıkarmaya çalışıyordum ama sonradan sakin ve pratik bir şekilde yıkayıp çıkarınca ağlaması geçti hatta suyu çok seviyor. Odada yıkıyordum ben, yıkamadan önce odada fön makinesini aciyordum iyice isitiyordum odayı. Yıkama bitince fönü kapatıyordum zaten odanın içi sıcacık oluyordu. Her zaman önce vücudu sonra kafası yıkanır çünkü vücudunda en hızlı soğuyan yer kafasıdır o yüzden son yıkanır üşümesin diye. Siz de öyle yapabilirsiniz