Aselinannesi0655 Kızlar var mı öncesinde bırakan. Ya benim kızım mama içtigi zaman aşırı tok oluyo ve ek gıda asla almıyor. Geceleri veririm 1 yaşa kadar ama. Şuan gündüzü kessem nolur. 8 aylık.
Evhamana Aselinannesi0655 doktorumuz bize 1 yasa kadar agirlik sut/mamadir . Gidalar tadimdir yemek yemeyi ogrenmektir demisti. Kendi doktor gorusunuzu alin derim. Her cocuk gelisimi ve beslenmesi kendine ozel burdan kesin soyle yap demek sizin bebeginize uygun davranis olmayabilir. Ama gida da alsin istiyorsaniz mevcuttaki mama miktarini azaltip gida da yemesini saglayabilirsiniz mesela. Tamamen kesmek mantikli mi gunduz de bilmiyorum. Yedigimiz gidalar icinde mamalardaki sutteki icerik malesef yok.
alpmila Aselinannesi0655 tabiki kesmeyin daha çok küçük zaten 1 yasına kadar ek gıdayı dolu dolu almasına gerek yok en az 18 aylık olana kadar içmeli
sedadvc Aselinannesi0655 Kaç cc mama iciyor? Cc yi azaltabilirsiniz. Oğlum 6 aylık oldu. Dün kontrolde doktor günde toplam 550 cc mama içmeli. Sen bunu öğünlere böl ayarla dedi. Ek gıda için de 2 öğüne geç dedi ama biz 4 buçuk aylık başladık ek gıdaya tabi. Tadım olayı nerdeyse bitti.
Aselinannesi0655 tineanigra mamayı da içmek istemiyo ek gıda da tadım şeklinde doymaz zaten . 3 uyku yapıyo Ve sadece uyku geçişlerinde 60-90 içiyo
tineanigra Aselinannesi0655 yeni bir diş geliyor olabilir mi ya da belki hasta olacaktır böyle dönemlerde de iştah kaybı oluyor maalesef
3kedili2bebekli Aselinannesi0655 mamanın miktarını azaltıp öğünleri belirleyin doktorum bana şöyle yapmıştı sabah kahvaltı 2 saat sonra her zaman içtiği miktarın yarısı kadar mama 2 saat sonra öğlen yemeği 2 saat sonra ara öğün olarak yine mama yada meyve akşam yemeği 1 saat sonra mama olarak günde 2-3 kere mama verdirdi ve gece beslenmesini 8. Ayda kestirdi kiloları uygundu
Aselinannesi0655 3kedili2bebekli demek ki kesen var bende bırda gördüm de. 15 güne kendi doktoruöa da danışacagım
Karanirem Aselinannesi0655 9 aya kadar zaten yemek yemicek sadece tadım yapsa bile olur önce süt veya mama sonra ek gıda kesmeyin
Aselinannesi0655 Karanirem bunun farkındayım mamaya güvenip ek gıda almıyor diye fikir ürettim ama mama da içmek istemiyor
Aselinannesi0655 bebeklerrr 90 veriyorm . Açlık süresini uzattım bir sefer 3 saat falan bekledik 120’yi bile içemedi
sedadvc Aselinannesi0655 3 saatte bir mama içmek daha küçük bebekler için oluyor sanki. Günde 3 ya da 4 kez 90- 120 arası bence normal kilo alımı iyiyse. Su icirmeyi ihmal etmeyin ama mama sayısı düştüğünde.😊
momofmychildren Aselinannesi0655 doktorum bana 6-9 ay %70 mama %30 ek gıda dedi 9-12 ay %50 - %50 dedi demem o ki gündüzü kesmemenşz lazım sabah kızım 7 aylık uyanıyor mama verip uyutuyordum 9-10 gibi ek gıda veriyorum maksimum 12de mama 15.00 de mama ya da yoğurt muz vs 18.00 de bizle birlikte oluyor el gıdasını veriyorum ve yatmadan önce mama
Aselinannesi0655 aybarsbebekk anladıö cnm çok teşekkür ederim. Bırakmam tabi aç kalır da yine de bi sorayıö dedim. momofmychildren çok teşekkür ederim buna da deneyecegim
ozlem0303 Aselinannesi0655 ben 3 yasina kadar devam sutu verdim , 1 yas cok erken sanki. Eger mama agir geliyorsa, inek sütü verebilirsiniz alerjisi yoksa veya normal kutu sütü verin,kalsiyum açısından tümden bırakmayın derim ben.
sedadvc ozlem0303 8 aylık bebeğe inek sütü mü verilir yahu. İnek sütü mamadan daha ağır bir besin ve 1 yaştan önce yasaklılar arasında.
aybarsbebekk Aselinannesi0655 doktorumuz bana 18 aya kadar mamasını eksik etme isteyince ver dedi. Ek gıda almak istemediği dönemler mamaya muhtaç oluyoruz çünkü. 1 yaşında şuan gündüzleri 2 kere 120 ml veriyorum. O da uyurken içiyor 2 kere uyduugu için
Aselinannesi0655 aybarsbebekk anladıö cnm çok teşekkür ederim. Bırakmam tabi aç kalır da yine de bi sorayıö dedim.