Oykmmkrkn Geçmeyen halsizlik yaşayan anneler var mı? Gün için de üzerime bir ağırlık oluşuyor ve tüm gün devam ediyor ekstra vitamin kullanmıyorum. Doktora gidip tüm değerlerime baktırdım sadece kolesterol çok yüksek çıktı diğer değerlerim normal. Başına gelip herhangi bir takviye kullanan var mı?
Evhamana Oykmmkrkn kolestrol yuksekligi de halsizlik yapar. Demir d vit b12 normal seviyedeyse kolestrolunuzden halsiz hissediyor olabilirsiniz
nildeniza Bence bu psikolojik benim demir ve d vit düşüktü takviye kullanıyorum hatta mom’s mix diye bir şey hediye geldi araştırdım herkeste 5. Günde atom enerjisi gelmiş resmen ama bana hiçbir şey olmadı düşündüm düşündüm ve sonunda kafa olarak iyi olmadığıma karar verdim çocuğum için canımı verecekken onunla ilgilenecek hal bulamıyorum kendimde ve gittikçe mutsuz hissediyorum iyi anne olamıyorum bu evham falan değil asgari düzeyde bi annelik yapıyorum hiçbir şeyini eksik etmiyorum çok şükür ama ilgi dersek kendimden bile vazgeçmiş durumdayım ki çocuğa napabilirim
Evhamana Oykmmkrkn herhangi bir diyet onerdi mi size? Kolestrolun dusurulmesi adina. Omega takviyesi ve c vit takviyesi alabilirsiniz. Sigara iciyorsaniz birakmaniz yarariniza olur.. Yani sira kolestrol yukseltmeyen gidalarla sebze meyve agirlikli beslenmeyle kolestrol seviyesini dengeye getirmeye calisabilirsiniz. Kanda ilk kolestrol yuksekliginde ilac raporlandirilmiyor. Diyet sonrasi duzelme olmaz ve riskli seviyedeyse ilac basliyorlar. Siz beslenmenize dikkat edip sporla kolestrol kan seviyenizi dusurmeye calisin. Bu sirada takviye gida olarak omega kullanin.Herseye dikkat ettiginiz kan seviyeleriniz duzgun oldugu halde halsizliginiz gecmiyorsa tekrar doktora basvurun altta yatan baska bir sey olabilir belki
Oykmmkrkn Evhamana karaciğer yağlanması var dedi. Son zamanlarda az da olsa kilo aldım. Kilo aldıktan sonra tüm değerler oynadı. Vitamin değerleri normal kötü bir hastalık olsa hangi teste çıkar acaba? Bazen morarlamalar da oluyor bedenim de doktorum normal dedi. Bir sene içinde kaç tane dahiliye doktoruna gittim yok sadece kolesterol yüksek çıkıyor ve inmiyor . İlaca başlayamam diyorlar sürekli kötü kolesterol Idl 190 ara sıra iniyor lakin yine yükseliyor genetik dedi
Evhamana Oykmmkrkn zaten karaciger yagliysa kolestrol yukselir kolestrol yukselirse karacigerde yaglanir. Aralarindaki iliski sıkı. Kacinci seviye bi yaglanma bilmiyorum ama. Bir senedir de teshis tedavi icin ugrasmissiniz. Ailenizde de var demekki genetik demis. Surekli yuksekse kolestrol ilac vermeme sebebi nedir onu anlamlandiramadim. Trigiliserid de yuksektir diye dusunuyorum.Bacaklariniz da sisiyor mu karniniz odemli oluyor mu? Hepatit kan degerleriniz normal mi? Safra kesinizle ilgili bir probleminiz var mi? Ben dahiliye disinda bir gastroenteroloji uzmanina gozukmenizi nacizane tavsiye ederim
Oykmmkrkn Evhamana Bir hafta önce olan değerlerim Idl 180 Hdl 72 Trigliserid değerim 152 Tüm değerlerim bu bacaklarım şismiyor sadece mide bulantım oluyordu ara sıra geçti oda lakin ara sıra vuran halsizlik tüm dengemi şaşırttı. Bu arada sağ olun