Selam arkadaşlar buraya gaz için falan yazarken geldi ilkokul dönemi telaşı.
Yer Ankara eşim ve benim iş yeri ikametimizdeki okul öncelik ikamet adresi diyor geçen sene iş yeri ikameti verenler uyum haftasını kaçırmış bu nedenle civardaki evlere taşıyanlar oldu adresini.okul sitesinde evraklar içinde su faturası falanda yazıyor :) yani kendim ve kızımı taşımış olsam bu su faturasını falanda mı alacağım ? Ya da hiç uğraşmayıp iş yeri adresim oluyorken beklemek mi daha doğru olur..Bu seferde öncelik ev ikameti diyerek çocuğu açıkta bırakma durumu olur mu acaba ? Geçen sene iş yeri adresinde sıkıntı yaşayanlar oldu mu ?