bad valla ben 35 TL’den bulup alıyorum ama ihtiyacınız vardır da bu kadarda kullanılmış bı ürünü sıfır fiyatına almak mantıklı mı sonucta kolay kazanılmıyor para madem para vereceksin ya sıfır düzgün al bu yada ikinci el bı ürüne bu kadr para verilmez