Arkadaşlar merhaba oğlum 17 aylık 2 hafta önce rota virüsü geçirdik çok kötüydü şükür atlattık. Bide diş çıkarıyor üst. Damaklar şiş hep 4 tane görünüyor ama patlamadı daha. Dün kontrol için kan. Vs götürdüm. Ast değeri yüksek çıkmış 80. Bide B12 yüksek doktor vitamin veriyorsan kes dedş ama vitamin vermiyorum bir ay olacak 1234 lerde. Değeri