mrv2412 ilk oğlumu o bölgeyi uyusturarak uyanık şekilde sünnet ettirdik. Ağrı sızı vs yoktu lakin yatmak istemediği ve korktuğu için ağladı diyebilirim. Küçük oğlumu da geçen ay Şubat 11 de çocuk Hastanesi’nde anestezi alarak yaptırdım lakin inanın anestezi olmadan çok daha rahatmis. Küçük oğlum anestezi sonrası çok ağladı uğuna uğuna. Aşırı kötü koku vardı üstünde anestezi kokusu.
Bir benim bebeğim değil sünnet olan diğer hastalarda hep ağladı kimisi hiç susmadı ağlaya ağlaya uyuya kaldı. Bilmiyorum belki de her bebek farklıdır lakin kimi görsem sünnetli çocuklardan hepsi şiddetle ağlıyorlardı. Kliniği de hiç duymadım şahsen. Lakin ben evime çağırmayı icap ettim ilk oğlumda çok daha iyi olmuş şimdi anlıyorum cidden