Öncelikle herkese merhaba sevgili anneler. Benim bebeğim 10 günlük. Emzirirken bazen genzine süt kaçıyor sanırım ve birden öksürmeye başlıyor bu durum beni çok korkutuyor açıkçası . Nefes kesilmesi falan olmuyor ama yinede çok evham yapıyorum her emzirmede yine olacak mı acaba diye. Bu bir alışma süreci midir yaşayanlar var mı ne kadar süre sonra geçer, doktoruma danışmalı mıyım